Blog Archive

12 juli 2013

städa inför imorgon

Tror inte jag är ensam om att hata att städa men ibland har man inge val tyvärr och detta är ett sådant tillfälle för jag ska ha min tjejmiddag imorgon. Det betyder att det måste vara rent och fint tills de kommer så det är bara att sätta igång strax.

Såhär ser min att göra lista ut idag:

  • Duscha 
  • Plocka i och ur diskmaskinen
  • Handdiska det som behöver handdiskas
  • Städa köket ordentligt
  • Slänga soppor
  • Boka tvättstugetid
  • Boka bussbiljett
  • Kolla efter mat som måste handlas eller inte handlas
  • Fixa hem grejer som behövs inför imorgon
Rolig dag jag kommer ha va? Någon som känner för att byta för jag byter gärna med någon som tycker det är kul att fixa hemma. 

Nej ju längre jag sitter här och bloggar så skjuter jag upp på det tråkiga längre, lika bra och sätta igång som man blir färdig idag! Hoppas ni har en roligare dag en mig ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar