Blog Archive

11 juli 2013

Seg dag

Har bara varit vaken i 5 timmar ungefär och varje gång jag sover för länge så blir jag seg i colan alltså huvudet så jag har absolut gjort ingenting idag mer än att käkat frukost. Snart ska jag ta och laga lite middag eller rättare sagt värma på mat eftersom jag har fryst in lite färdig mat.

Min nästa pojkvän måste vara grym på att laga mat för själv tycker jag att det är hur tråkigt som helst. Dessutom är det ganska sexigt med killar som kan laga mat :) haha

Nu ska jag avslöja en sak, jag har inte tagit mina depressions tabletter eller adhd tabletter på två dagar och jag mår fruktansvärt bra. Detta får mig att undra om jag verkligen har rätt sorts medicin och om man kanske ska tala med läkaren för att byta tabletter?
Mitt ex kanske har haft rätt hela tiden, tabletter är kanske inte det som hjälper utan det som skjälper en i slut ändan?! Det är absolut något jag ska ta upp med Läkaren så fort jag kommer hem från Öland och beställt en läkartid.

Nej nu ska jag gå ner och värma på lite mat till mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar