Blog Archive

11 juli 2013

Varför pojkvän? Haha

Vad tusan ska man ha pojkvän att dela säng med när man lika gärna kan ha gosedjur. De är ju iallafall trogna, haha!! Förlåt tror jag är lite över trött!
Caro åkte nyss hem från mig men så fort jag kom in efter att ha följt med henne till bilen ringde jag henne! Vi två klarar oss inte utan varandra ;) nu syns vi typ inte förrän på lördag och då blir det först tjejmiddag och sedan utgång!! 
Caro och jag lekte lite med papper och det blev ett torn till sist. Sen slutade det med att vi gjorde ett pappersflugplan som kraschade in i tornet! Vi var inte övertrötta alls. 
Hon målade också av mig, är det inte väldigt likt mig? Denna idé fick hon efter att ha sett Miras fina tavla som hon fixade till mig! Haha, sorry Caro men Mira vinner! ;) 

Nej nu ska lilla micaela sova för annars lär hon sova bort hela dagen. Fast det gör jag nog ändå så struntsamma! Good natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar