Blog Archive

4 juli 2013

Speedway Tisdagen

Här är lite bilder från i Tisdags när jag och min underbara vän Natalie var på Speedway. Skönt nog så tog Bajen hem segern och det finns personliga anledningar att jag just den dagen trivdes extra bra med att de vann :)

Något som gjorde mig riktigt irriterad och det gör mig alltid irriterad, spelar ingen roll vem det är. Var när Antonio inte ens åkte i mål eftersom han låg sist. Tycker inte det är någon bra stil och det är barnsligt beteende. Trodde det bara var polackerna som gjorde så men tydligen gör Lindbäck också det.

Det var en underbar kväll för speedway och jag är så glad över att Natalie följde med så jag kunde åka och titta. Det är dessutom hon som tagit dessa fina bilder som jag lagt upp.

En grej som var ganska ironiskt var att jag satte mig men dock ej med flit två meter ifrån Mr Xs flickvän och barn. Tur att hon ej kände igen mig men det kanske hade varit roligt och se hur han skulle ha reagerat. Hahah.
Ännu en anledning till att jag är glad att det går uselt för mr X just nu. Karma is a bitch, problemet är att han inte fattar det. Hahah

Nästa gång det blir Speedway är den 30 Juli om jag nu är hemma och kan gå men jag hoppas det iallafall. Det återstår och se, vad som händer och sker.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar