Blog Archive

2 juli 2013

Juli är här

Har haft fullt upp med allt möjligt sista tiden, men hemma är jag och kommer vara ett tag också. Skönt att få ha lite ensam tid, fast nu vet jag att jag måste skaffa körkort jävligt snart för det gör livet så pass mycket enklare.
Foto: Bio med kusinen !!! #biomys
De senaste dagarna har jag spenderat med min kusin Anna och härom dagen var Amanda här och sov över hos mig. Så har knappt varit hemma på kvällarna och det är då jag brukar blogga oftast eller vet vad jag ska skriva men men. Får se till att skärpa mig. 

Vi har vart och sett på The Script på Gröna Lund, vart på bio, samt att vi var och såg på Lilla sällskapet igår. 

Ikväll blir det speedway men vet dock inte om Natalie ska med eller inte. Men det hoppas jag iallafall :D

2 kommentarer:

  1. hej fin blogg:) läs gärna min

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag träffade honom för ungefär ett år sedan, då det var GP i Målilla, och jag vet inte om han tyckte att jag verkade otrevlig eller något men han betedde sig riktigt illa faktiskt.. eller så hade han kanske bara en dålig dag men det fick mig i alla fall att tycka illa om honom :/

    SvaraRadera