Blog Archive

26 juni 2013

1 år som singel


















Otroligt vad tiden går fort, idag är det exakt ett år sen det tog slut mellan mig och Simon men det känns som igår. Har aldrig älskat någon som jag älskade honom och jag vet att jag alltid kommer att älska honom även om det gör ont. Finare kille får man leta efter och jag hade underbara månader med honom. Klart jag saknar den tiden det kan jag minsann inte ljuga om.

Har nog inte riktigt kommit över det heller och är inte redo för något nytt förhållande men saknar känslan av att vara i ett förhållande. Det tar tid att hitta någon ny när man har älskat någon så mycket som jag älskade och älskar Simon än idag. Men sakta men säkert har jag börjat våga flörta, och även fått känslor fått killar men det har inte blivit mer än så. Troligtvis för att jag inte är redo.








1 kommentar:

  1. Sv: Jaha, lärde du känna Antonio Lindbäck eller var det någon som berättade det? Jag har träffat honom och jag tyckte också att han var riktigt otrevlig :/

    SvaraRadera