Blog Archive

24 juni 2013

Hem imorgon

Ibland kan planerna ändras snabbt i MIcaela Norbergs liv för imorgon åker jag hem till stor staden mer än en hel vecka innan. Det är tråkigt att det ska behöva bli så som det blivit men jag orkar inte lägga ner någon kraft på det. Jag har försökt och försökt men ändå så vänder hon allt mot mig i slut ändan ändå och då är det jag som är boven i dramat för hon nekar till allt hon någonsin gjort mot mig.

Skitsamma, åker hem med Jerker och Felix imorgon sen återstår och se vad som händer i veckan som kommer. Pappa och mamma kom idag på förmiddagen men de åker ju till Landskrona imorgon eftersom Christian ska tävla i Sum sim. Han har kvalat in på 800 och 1500m frisim så det blir att hålla tummarna för honom.

Idag har jag även badat för första gången i år men det var verkligen svin kallt i vattnet, pappa säger att det beror på att det är frånlands vind. Men sådana saker kan inte jag så om det stämmer eller inte, har jag ingen aning om.

Hoppas ni har det bra!!

1 kommentar:

  1. Sv: Jaha, okej :) Vem är din favoritförare då?? =) Jag gillar Chris Holder, tyckte jättemycket om Jason Crump förrut men han har ju slutat nu :/ och tack så mycket!

    SvaraRadera