Blog Archive

4 juli 2013

Tvättstugan och Möte

Tvättstugan avklarad och färdig för denna gången, första gången jag tvättade själv men dock fick jag hjälp av min yngre kusin Anna som kan det där lite bättre än vad jag kan. Haahah! :) Pinsamt nog så är det tyvärr så sanningen ligger till men men nu kan jag också så se upp där ute i tvättstugorna. 
Foto: Tvättstugan med kusinen
















Just nu ligger hon och sover i väntan på ett tv program som hon och jag har fastnat för men senare ska vi till mitt jobb för ska ha möte med chefen. Sedan får vi se vad som händer, ska handla lite och om vi får tag på Roffe eller Maria ska vi åka och hämta en systemkamera hos dem. Men det återstår att se om vi får tag i dem eller ej.

Nu börjar Djurparken så kan ej sitta och skriva här hela dagen :D Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar