Blog Archive

20 jan. 2013

kall söndag


Precis hemkommen från Täby där jag varit hela dagen och umgåtts med underbara Victoria och Harald. De är så jävla söta tillsammans, går ej att förklara! Vi borde egentligen träffas oftare tycker jag men det blir inte så ofta eftersom vi har så mycket annat och sen är det en bit emellan.

Dessutom blir det ännu längre eftersom de troligtvis flyttar upp till Umeå efter sommaren för att plugga båda två. Men de är ju kul att de flyttar tillsammans iallafall :)






Jag bloggar inte så mycket just eftersom jag mår sådär psykiskt men jag försöker iallafall. Igår satt jag med mamma och pappa och såg på "Mods Triologin" Den var grymt intressant och de sa en hel del roliga saker men den är samtidigt tragisk film.
Lägger upp här nere vad de handlar om, men rekomenderar er att se den för den är värd att se på.
Skriver det i en annat inlägg











1 kommentar: