Blog Archive

18 jan. 2013

Fredag hela veckan

Jippie idag är det fredag vilket innebär att det är helg om bara några timmar, helt jävla underbart om det ende kunde vara fredag varje dag. Pappa ska strax skjutsa mig till bussen så jag kommer i tid till skolan för medieproduktion.

Sitter även och tittar på vakna med nrj, vet ej om jag gillar denna nya stil de har men det är helt okej. Dock tycker jag vakna med the voice var bättre.

Vet ej riktigt vad som sker i helgen dock ska jag jobba imorgon bitti, men det är jag laddad för faktiskt. Nej huru ni nu är det dags för mig att avsluta detta inlägg för ska snart dra iväg samt att brorsan vill ha sin eget rum tillbaka. För sitter inne i hans rum, vilket jag alltid gör på morgonen när jag ska till skolan. Både jag och pappa till hans stora glädje, haha han hatar det verkligen. :)

Vad ska ni göra i helgen?

Ha en bra fredag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar