Blog Archive

17 jan. 2013

Snart helg igen

Tjena morsen alla där ute!

Ska snart dra iväg till skolan, eller rättare sagt om ungefär en timma ska jag dra mig mot skolan för två hela lektioner. Skulle egentligen börjat nu men min psykologi lärare är sjuk så börjar 10.00 med samhälle och efter det har jag lång lunch för engelska har jag ingen då min lärare där också är sjuk. Sen har jag matte kvar och den måste jag gå på har fan prov nästa vecka.

Igår var jag ledig från skolan så då passade jag på att åka till Umo för att prata om p-stav så jag skulle få all information. Så på måndag ska jag tillbaka och sätta in den, är faktiskt lite rädd för det men det ska nog gå bra hoppas jag.

Nu ska jag fortsätta titta på vakna med nrj som sänds på kanal 5, ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar