Blog Archive

16 okt. 2012

Gör mig lycklig nu

Ligger här ensam i min stora säng och ska försöka ta och sova. Men nu önskade jag att det var någon som låg här bredvid och höll om mig. Det är det jag saknar mest i ett förhållande någon att kramas med eller bara prata med.

Men har börjat vänja mig vid att vara singel. Det är skönt på sitt sätt trots att jag är förhållandes typen. Dock tror jag att det är bra för mig att stå på mina egna ben. Inte rusa in i något förhållande för även om jag börjat få känslor för andra så älskar jag Simon för mycket än för att kunna bli kär. Det är bara låta tiden gå för jag vet att även om jag alltid kommer älska Simon så finns den rätte för mig kvar där ute.

Tiden måste bara få läka alla sår och det är svårt att gå vidare efter 10månader tillsammans. Jag tror ni förstår vad jag menar.

Aja god natt!

1 kommentar: