Blog Archive

16 okt. 2012

16/10

God morgon god morgon!

Fy fan vad det är kallt ute idag, tror det är dags att leta fram långkalsongerna. För nu är vintern verkligen påväg kan jag tala om.

Är iallafall påväg till skolan just nu för en hel dag journalistik samt en timma svenska. Vi får väl se vad som mer händer idag. Men inget speciellt vad jag vet än så länge iallafall!

Vill åka till farfars grav eftersom det igår var 11år sen han dog. Fattar inte att tiden går så fort för det känns som det var härom dagen det hände. Jag saknar honom jätte mycket men han har det bättre där han är nu. Jag hoppas du väntar på mig farfar! Jag älskar dig och Roj.

Ni som inte följt min blogg så är Roj farmor och farfars hund. Han dog också för elva år sen dagen innan midsommar. Då var han tvungen att avlivas eftersom han led av cancer. Roj var den snällaste och finaste hunden som någonsin funnits och kommer att finnas.

Kan blogga mer om honom ikväll när jag kommer hem! Ha en bra dag och glöm inte att ta hand om varandra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar