Blog Archive

14 sep. 2012



 Dessa underbara bilder har jag tagit från http://aftonbladet.se och vill ni se ännu flera bilder på när Martin och Johan kom hem så finns de på aftonbladets nyhetssida. De var väldigt känslomässigt och jag började gråta när jag såg dem kliva ut ur bilarna.

Välkomna hem Johan och Martin!
Jag hoppas ni kommer få vara lite ifred iallafall efter presskonferensen om en timme. För det tror jag de behöver. Tänker själva att inte ha fått träffa de man älskar på 14månader och samtidigt suttit fängslad för något som man ej har gjort.

Presskonferensen med Schibbye och Persson börjar klockan 13.15 på svt eller svt play. Där kanske man kan få mera information om vad som hände när de väl blev gripna.

Vad tycker ni om denna händelse? kommentera gärna för är intresserad att veta vad människor runt omkring mig tycker och tänker. Och som Martin eller om det var Johan sa så får man ju säga vad man
vill. Utan att man behöver oroa sig!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar