Blog Archive

14 sep. 2012

14/9

Helg för min del fast det har det varit ända sedan i onsdags kväll eftersom jag har varit hemma från skolan pga sjukdom. Men måste försöka sätta mig och göra mitt samhälles hemprov om ekonomi men det är ju jätte svårt, trodde faktiskt det skulle vara enklare men oj så fel jag hade. Dessutom så ska jag i helgen börja skriva på min artikel om Anna Benson för skoltidningen för det måste snart skickas till tryckeriet.

Dessutom ska jag och Stina till modell fabriken på söndag och jag ska ta och jobba imorgon med mina små söta barn så måste skriva min planering också.

Klockan 13.10 så ska jag titta på presskonferansen med Persson och Schibbye på svt play här har ni länken om ni också vill se på den: http://www.svtplay.se/live/291472/rapport-presskonferens För idag kommer de nämligen hem till Sverige för första gången på 14månaderna så ska bli intressant att lyssna på vad de har att säga. För det kan vara bra för mig att veta inför framtiden då jag också håller på att utbilda mig till journalist, sen får man ju höra deras sida också. Sen hoppas jag bara alla kan lämna dem i fred så de kan få vila upp sig från allt.


Ni får inte glömma bort min frågestund :) har bara fått in en fråga och jag vill gärna ha in några flera så kom igen nu något måste ni ju undra :)
http://micaelanorberg.blogspot.se/2012/09/fragestund.html

Hörs senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar