Blog Archive

13 sep. 2012

Dags att försöka sova

De är fruktansvärt för så fort jag lägger mig i sängen så blir jag kissnödig. Nu vill jag bara bli av med detta för de tar fruktansvärt mycket krafter. Men vi får väl se hur snabbt det går innan det försvinner.
Blir iallafall hemma imorgon också från skolan trots att jag känner mig en aning bättre. Fast det är lika bra att stanna hemma imorgon också så kanske febern går ner också.

Dessutom lämnar pappa oss imorgon för att resa till Prag över helgen med jobbet. Det är något han tydligen vunnit och jag tycker han är så värt denna tripp över helgen. Även om jag är lite avundsjuk att jag inte kan åka med, för älskar Prag. Det är ett sådan vacker stad eller jag tycker iallafall det. Och om ni inte varit där rekommenderar er verkligen att någon gång att åka dit. Det är värt varenda krona!

Nej ska försöka ta och sova så jag orkar med morgon dagen också. För även om jag är hemma så har jag hundra läxor som måste göras men det är så lång tråkigt. Och jag hoppas att ni inte glömt att ställa frågor på frågestunden. Om ni inte gjort det så gör det nu vet jag!

God natt och sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar