Blog Archive

28 nov. 2011

Joanna Halvardsson

Denna tjejen är en tjej som har funnits otroligt mycket för under de senaste året, och även fast jag ej träffat henne så har hon stöttat mig via face och msn men också via sms. Hon är min idol eftersom hon trots att hon mått dåligt har kommit så långt i livet och gör det hon vill. Joanna är otroligt genrös, snäll, go och omtänksam och delar med sig av sitt liv med AS genom att blogga. Där kan man ställa frågor som hon svarar på och det har hjälpt mig eftersom jag nyligen fått den diagnosen med och inte riktigt har fattat det än. Hon är den enda som verkligen fattar hur jag känner mig för hon har varit där och då lyssnar hon och peppar. Men det bästa med henne är att hon faktsikt skäller ut en, för hon vet att det hjälper inte att bara sitta och säga gör som du vill. Utan hon säger saker som kanske gör ont hos mig men som jag behöver höra och hon är den enda som vågar. Detta är jag grymt tacksam över och det hoppas jag hon vet. Hon är som en syster för mig och jag älskar henne!

Tack Joanna för att du finns och är ett så otroligt stöd. Jag vet ej hur jag ska tacka dig, Älskar dig Syrran!
Gilla hennes sida på face genom att trycka på denna länk som kommer här under:
http://www.facebook.com/domkallarmighannes?sk=wall
Sprid vidare så flera kan få kunskapen av vad AS Asberger egentligen är för det är många som tar förgivet en sak men det är en helt annan sak.
Läs även hennes blogg och visa andra människor som kanske behöver stöd och vill lära sig mer:
http://domkallarmighannes.com

Tack för mig för denna inlägg!
Kram
Micaela



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar