Blog Archive

28 nov. 2011

nytt besöks rekord

Skit hade nytt besöks rekord igår på hela 168 unika besökare :) Är grymt stolt över mig själv att ha lyckats så bra som jag gjort dessa två månader jag bloggat här på blogger. Som ny kanske läste i inlägget innan så är jag hemma från skolan idag pga huvudvärk och att min hals känns som ett brinnade hus. Men imorgon blir det återigen skola för min del hade jag iallafall tänkt såhär långt iallafall. Det känns ju sådär att sitta vid datan när man har ont i huvudet men eftersom jag måste plugga så är det bara att hålla igen och köra hårt.

Kan iallafall tala om att det kändes oherhört skönt att få sova till halv tolv då farsan kom hem på sin lunch och tyckte att jag hade sovit tillräckligt. Behövde nog denna stunden att sova eftersom det varit ganska mycket i helgen med SM även fast jag tyckte det var synd att jag inte kunde ha hängt med in igår. För Renholm tog nämligen hem guld och Erntsson tog hem brons, detta hade jag gärna velat se men så blev det ej tyvärr. Kanske nästan gång. Men det återstår och se om de kvalar in till EM :)

Hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar