Blog Archive

28 nov. 2011

Färdigt pluggat

Nej nu tycker jag att jag pluggat färdigt för dagen eller iallafall för tillfället för det är så jävla tråkigt i den långa längden att bara sitta och plugga. Så nu tänker jag chilla lite med att vara inne på face och kolla runt lite på nätet en sida jag gillar och titta på är hemnet.se det är där man kan kolla hus om man vill flytta. Själv tycker jag det är kul och sitta och titta så man kan drömma sig bort lite grann för det kan vara ganska mysigt faktiskt.

Klockan 15.55 ska jag se på huset fullt som är en as bra film som går på fyran den rekomenderar jag att man ska se. Har även hunnit med att duscha vilket var skönt och jag fick ut varenda tova i håret. Tänkte försöka lösa mysteriumet med min webcam som slutat fungera.

hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar