Blog Archive

17 maj 2014

Vad ska jag göra?

Första helgen på länge som jag känner mig rastlös, alla mina närmsta vänner hänger med sina killar eller drar till landet. Hade tänkt att ha en lite tjejkväll ikväll men det var ju typ inga som kunde mer än Petra, så det får duga för denna kväll. Hade dock vart roligt med lite flera :)

Ska strax ta och fixa lite lunch och gå ut och sätta mig i solen, hade jag tänkt mig men våra kära grannar har klippt gräset så det stinker som fan. Jag är ju inte bara pollen allergiker utan också gräs allergiker och det suger kan jag tala om för er. Hoppas att kunna skypa med P senare idag men det återstår ju och se om han kommer in, han skulle tydligen iväg och jobba nu.

Nej, fram med alvedonen och sen blir det chill :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar