Blog Archive

17 maj 2014

Sol, bad och ?

Lördagmorgon igen, vilket innebär att jag strax ska dra mig mot jobbet och mina fantastiska simbarn som jag har. Eftersom de andra som jag jobbar med hade vikarie förra vecka och de båda körde livräddning så sköt jag upp det till idag. För då behöver jag inte bråka med de andra om flytvästarna och man kan låta barnen experimentera mera med dem.
Har ingen aning vad som händer efter jobbet idag men det blir väl att sitta och sola för att få den första grundfärgen till studenten. Sen skulle kusinen komma och fota lite, tror även hon skulle stanna på middag och än har jag ej bestämt mig om jag ska åka in till kungsan ikväll för att se Steve Angelo. För ikväll är det ju även speedway från Finland men hur som måste jag spela in till mamma och pappa som ej är hemma ikväll.

Ha en underbardag i det underbara vädret :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar