Blog Archive

15 maj 2014

Minnen

Det blev att stanna hemma idag med, ska snart börja flytta kläder från en byrå till en annan för att kunna fixa det sista i mitt rum till studenten. För just nu är det ganska stökigt och rörigt men det är snart slut med det förhoppningsvis.

Igår satt jag och kollade igenom bloggen och fick en massa underbara minnen tillbaka. Önskar jag umgicks med dessa underbara människor oftare. 

Bild 1 ser ni underbara Sara med hennes dotter Sakina på simlektion på handens närsjukhus. Jag träffade Sara genom Trampoolin då hon jobbade där förr men har nu slutat.

Bild 2 är också Sara och Sakina.

Bild 3 är av mig och den underbaraste förebilden jag någonsin haft Joanna Halvarsson, hon har en av Värmlands största bloggar http://domkallarmighannes.com där kan ni lära känna henne bättre men hon är verkligen fantastiskt. Borde skärpa mig när det gäller våran kontakt <3 

Bild 4 är kyrkogänget som var med i Taize och det finns flera människor än de på bilden.

Bild 5 mina fantastiska arbetskollegor, där de flesta har lämnat och gått vidare med nya jobb men skulle va kul och samla ihop det gamla gänget.
Bild 6 en skön utekväll förra året med Sara, Sassa, Natalie och Therese 

Ja det är några minnen men det finns många andra underbara minnen och inte bara med de som är i bilden. Älskar mina minnen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar