Blog Archive

20 maj 2014

Gårdagen

Hade fullt upp igår så hann varken tänka eller blogga, jag började med att åka till Häggvik för att träffa en killkompis. Vi såg på en film och pratade om lite allt möjligt, vilket var skönt. Efter det drog jag till Tullinge och mötte upp Frida för vi jobbade ju igår men vi träffades ganska lång tid innan och det var skönt att prata ut eftersom vi inte träffades förra veckan när jag var dålig. Vid 18 kom Tess och Álvaro också så då var vi alla där och lektionerna gick toppen, de har verkligen utvecklats. Det är alltid kul att se.
Efter jobbet drog jag, Tess och Frida till O'lerys i gamla stan för att äta middag och hade väldigt trevligt. Hemma var jag inte förrän efter 23 och då var jag så trött att jag bara ville sova.

Men idag är det en ny dag och min förkylning har blivit sämre igen, Men det är bara att kriga på, går bara tre timmar i skolan. Sen kan jag åka hem och vila för idag är det inget jobb men imorgon är det sista gången för invandrar barnen som går hos oss som är från 00 till 94:or. Fast ska nog skriva vad min vikarie ska göra med mina barn på lördag eftersom jag inte är där. Undra vem som ska vikariera?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar