Blog Archive

3 maj 2014

Börja om från början

Det var några månader sen jag ens tittade på bloggen, men jag vill verkligen ta i tur med den och börja skriva igen. Men senaste tiden eller om jag ska vara ärlig, senaste året har varit jobbigt på många olika sätt och där av har jag inte orka hitta tid åt bloggen. 

Om en månad så tar jag studenten så då lär jag ha mycket mer tid för bloggen, beroende på hur mycket jag kan få jobba på Trampoolin i höst. För jag tänker då banne mig inte plugga vidare än iallafall inte närmsta tiden. Så less på hur det svenska skolsystemet ser ut och mycket mer saker som jag stör mig på. Jag undrar verkligen hur Skolverket tänker angående gymnasiearbetet, inte ens lärarna fattar ju hur vi ska jobba på det.

Förlåt var inte meningen att börja min nya omstart här på bloggen med att gnälla men ibland måste man bara få gnälla av sig på allt. 

Vi hörs inom kort igen! 

Micaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar