Blog Archive

30 jan. 2014

2014

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade och jag ska väl försöka ta tag i det nu, någorlunda ska jag börja. Ska försöka skriva iallafall varannan dag.  

Så mycket har inte hänt i mitt liv utan det har varit mycket i skolan och jag har varit helt slut som människa efter långa dagar. Men med vårens schema så går jag bara i skolan tisdag till torsdag så då ska jag väl orka slänga in ett inlägg. 

Julen firades för första gången någonsin utan att träffa släkten, utan jag firade den uppe i Idre med mamma, pappa och brorsan. Lärde då känna två tjejer från Göteborgs trakten som brukar stå på säsong där uppe och eftersom Sthlm inte har sportlov samtidigt som Göteborg så har vi inte träffats tidigare. Det var kul att ha någon att åka med igen, för Emma som jag åkte med förr slutade åka upp dit för länge sen. Förhoppningsvis kommer Maria och Monika upp v9 om de får ledigt, skulle vara himlens kul om de gjorde det. Fast vet ej själv ännu om jag kan följa med upp tyvärr.

Det har också hunnit blivit ett nytt år, oh förhoppningsvis ett bättre år än förra året som var ganska tufft år med pappas cancer och min mosters hjärta som fick sig en smäll så hon låg i respirator. Jag håller tummarna på att detta år blir glädjens år då jag tar studenten och fyller 20år. Känner mig ganska gammal faktiskt när jag säger att jag fyller tjugo, men antar att det är en vanesak. 

Detta var en kort men någorlunda sammanfattande hur det varit de senaste månaderna, det har inte hänt så mycket. Dock glömde jag att ta upp att jag skaffat mig kille också. Men han kommer jag ej prata så mycket om här pga respekt för att han ej vill ha sitt namn utskrivet, så när jag skriver om honom som kommer jag använda mr X.


Känns skönt att vara tillbaka, glöm ej ni är alltid välkomna att ställa frågor mm om ni vill. Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar