Blog Archive

13 juli 2013

Tjejmiddag ikväll :D

Ikväll ska jag ha en liten tjejmiddag med några underbara brudar, visserligen blev vi inte så många men vem bryr sig. Vi kommer rocka stan ikväll! De som kommer ikväll är :

Underbara Alwine som jag lärde känna genom att våra församlingar förra året åkte tillsammans till Taize. En helt fantastisk tjej som jag älskar att umgås med för hon är sig själv! :)

 Sen så kommer såklart min andra halva :P haha nej men Caro kommer ju såklart. Kan ju inte ha en tjejmiddag utan världens snällaste människa som också kommer tidigare för att jag ska kunna handla till kvällen. Vilket jag är grymt tacksam för!
Min syster Natalie kommer såklart också och det gör mig väldigt glad att hon kommer ikväll :) Saknar henne oerhört mycket och det känns skönt att få träffa henne. Ska försöka prata med henne lite ikväll om vissa saker, som mitt liv :P HAHA xD







Sist men inte minst så kommer Monica som jag ej har träffat på 4år, vi lärde känna varandra första året jag åkte till Taize. Tycker det ska bli skit kul att hon kommer ikväll och hon får äran att sova här inatt också eftersom hon bor i Strängnäs :)







Det är brudarna som kommer ikväll, en härlig blandning med olika personligheter och som jag älskar! Tror det kommer bli en toppen kväll. Jag ska bjuda på följande till middag:

Spökkyckling med Ris samt en grekisk sallad

Som efterrätt blir det:
Jordgubbar och gräddglass

Jag hoppas att de kommer gilla maten för jag har minsan lagt ner tid på att städa och planera middagen så nu är det bara att hålla tummarna. Skönt nog är det bra väder :)

Ha en bra dag ni också!

Ps.
Reccept och bilder kommer imorgon, om jag inte är jätte bakfull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar