Blog Archive

18 juli 2013

10 dagar kvar

Visste inte vad jag skulle ha för rubrik så då blev rubriken 10 dagar kvar för såg precis att det är så långt kvar tills min 19 årsdag. Har inte haft datan på så mycket på sista tiden och därav har det inte blivit att jag bloggat fast varför sitter jag och säger ursäkt när det är jag själv som bestämmer när jag vill blogga eller inte.

Nu ska jag strax se på Speedway för det är ju lag vm som går på tv just nu, Sverige åkte ut i semin och det ganska rejält och det största misstaget begicks av lagledare Bosse Wirebrand som satte jokern på den förare som hade kört sämst. Ibland undrar jag hur man tänker. Bästa föraren i Sverige var Peter Ljung som gjorde en bra kväll och den jag tyckte mest synd om att det gick så dåligt som det gjorde. Om vilken minut som helst nu börjar race offet där de som kom 2 och 3 i semisarna som varit gått till. I detta fall Lettland, USA, England och Australien.  Till finalen på Lördag är redan Tjeckien, Polen och Danmark färdiga så vi får se vilket som blir det sista laget att göra dem sällskap i finalen.
Kvällen till ära håller jag på Tai Woffinden som kör i England men sen är problemet att jag gillar Australiens lag också. Jobbigt det där. Lycka till och må bästa killarna vinna :D

Idag har jag princip bara städat, packat och fixat för imorgon bitti blir det tidigt upp som fan för att ta bussen ner till Öland. Där jag ska spendera resten av Juli för att sedan komma hem och spendera 14 dagar med hårt pluggande då jag har ett prov att göra den 14augusti. Känns jobbigt att Sommarlovet faktiskt snart är slut men det är sista året i gymnasiet som börjar så det är bara att kämpa på.

Höres!



1 kommentar:

  1. Sv: Jaha, jag har inte varit där på några år så nu vet jag inte alls hur det är där faktiskt :) Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =) Kram!

    SvaraRadera