Blog Archive

9 juli 2013

R.I.P

Fick igår reda på det som jag fruktat mest av sista tiden, och det var att Natalies mamma efter en lång kamp mot cancern gick bort i Lördags. Vill så jävla mycket finnas för Natalie just nu och ta bort den smärta hon känner men det kan jag inte.. Det finns inga ord för det jag vill säga till henne och det finns inget jag kan göra för att få henne att må bättre. Men jag finns för henne och det ska hon veta!

Jag fick inte träffa hennes mamma så många gånger men jag firade nyår med henne, hon var en oerhört stark och envis person. I mina ögon en riktig kämpe som kämpade in i det sista mot cancern.

NATALIE

Detta är enbart till dig, du ska veta att jag mår skit över att du behöver gå igenom detta och jag vill att du ska veta att du är den bästa vännen jag har haft. Du ställer alltid upp och jag hoppas att jag kan finnas för dig nu även om jag inte kan ta en del av smärtan du känner. Jag har bara känt dig i ett år men du är som en syster för mig och det vet du! Din mamma kommer vaka över dig och jag vet att hon finns här i sin ande! 

Jag önskar jag kunde göra mer för dig! Älskar dig gumman och jag finns här för dig! Du är alltid välkommen hit och du kan höra av dig dygnet runt!

Taget från Natalies facebook!
Tog idag farväl av Mamma, det jobbigaste jag någonsin gjort i mitt liv! Cancer vann tillslut och det känns så overkligt att du inte finns kvar längre, det går inte ens att beskriva med ord smärtan jag känner. Att jag aldrig mer får höra din röst eller känna din närhet. Men du kommer finnas kvar i mina tankar, mina minnen och för alltid i mitt hjärta! Du är min finaste ängel och nu slipper du all smärta. Du är älskad och saknad!
R.I.P Mamma 2013-07-06



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar