Blog Archive

8 juli 2013

48 timmars EKG



Imorse gick jag upp vid sju tiden då jag hade en tid på Heart Center för att sätta dit mitt 48 timmars EKG som är steg 2 i utredningen av mitt hjärta om jag har problem. Så nu är jag uppkopplad och det är faktiskt ganska jobbigt att gå runt med detta, känner mig handikappad för man är rädd för att man ska råka dra ut sladdarna. 


Så ser man ut när man går runt med ett EKG, och ni som läste min gamla blogg vet ju att jag gjorde detta för några år sen också. Så min fråga är, kan man få hjärtproblem på 2år? :O

Ser fram emot att få ett svar iallafall och nu är det bara ett och ett halvt dygn kvar med detta innan jag får ta av mig skiten. För klockan 08.00 på onsdag ska den vara inlämnad på centret så det blir upp tidigt då men tills dess kan jag bara passa på att njuta och försöka göra allt som jag brukar göra. 

kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar