Blog Archive

10 juli 2013

26-27 millimeter regn

Vet att jag vaknade inatt av att det regnade och sen har det regnat hela dagen. Nu har jag vart ute och kollat hur mycket nederbörd vi har fått idag och det var inte lite utan ca 26 - 27 mm regn. Det är inte illa det inte, undra om det kommer mer regn idag eller om det var bra med det som har kommit hittills. Nyss var det uppehåll men det ser ut som det börjat dugga igen men vad vet jag :)

Snackade nyss med mamma och pappa som nu är i Danmark så nu vet jag när jag ska beställa resa ner till Öland. Det blev som jag räknat ut nästa vecka på fredag sen är tanken att jag ska vara där resten av Juli men de beror lite på vissa saker. Om jag ska vara riktigt ärlig så ångrar jag mig lite att jag inte följde med på husbils semestern för det är så skönt och rogivande. Men men det är lite sent påtänkt nu kanske och förhoppningsvis kanske vi drar ut någon helg så jag också får åka lite husbil. Fast det återstår och se vad som händer och sker. Jag tar en dag i taget just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar