Blog Archive

18 juni 2013

Svar om mig :D

Din mobil
Vart ligger din mobil när du sover? På ett bord bredvid
Hur känner du när du glömt mobilen hemma? Känsla av frihet faktiskt och lite naket :D
Vem fick du senast sms ifrån? Kotten :D
Ditt senaste mottagna samtal? Mamma
Dina senaste missade samtal? Pappa :D
Ditt senaste uppringda samtal? Joanna <3
Hur många kontakter har du? palla räkna! Mest killar/tjejer? vet inte 50/50 tror jag :P

Clothes/divJacka som du använder just nu? Ingen
Kläder du bär just nu? Pyjamas
Smink du har på dig just nu? inget
En vanlig skol-dag, används sminket...? typ inget
En stan-dag? beror på
Favoritplagg på sommaren? Shorts, linnen,
Favoritplagg på vintern? Koftor, mysiga tjocka kläder
Favoritplagg på våren? ?<3
Nersläppt/uppsatt? uppsatt mest men måste börja ha mer utsläppt ;D
Hårfärg? ljusbrunt
Naturlig hårfärg? ljusbrunt
Ditt rum
Vad finns det på ditt skrivbord? Har inge skrivbord :DVad ser du om du tittar åt höger? Dörren ut ur mitt rum :D
Åt vänster? En vägg och massa kuddar
Vad är det för färg på dina tapeter? har inga tapeter men mitt rum har blått och vitt och kallas för Leksands rummet <3
Har du en tv i ditt rum? JaEn dator? Ja
En dvd? Ja
En video? Ja
En telefon? hade förutEn kamera? Yes
Högtalare? Ja, 
En liten baslåda eller något liknande? What?
Du
Hur lång är du? 157 cmHur mycket väger du? Det frågar man inte en tjej ;d
Sko-storlek? 38/
Personlighet? glad, rolig,
Svaga sidor? Trött, arg, ledsen ibland
Komplex? Delar av min kropp
Favorit-dryck? bubbel vattenFavorit mat? Pappas mat
Favorit godis? Vet ej är en Godisråtta :d
Ögon färg? isblå
Klädstil? Typ vanlig!?
Vilka påstående passar in bäst?
Blyg/ Frammåt? beror på var jag är 
Kaxig/Ängeln? lite mittemellan typ
Plugghästen/fjortisen? mittemellanSura/Glada? glada =D
Fnittriga/Gapskrattiga? fnittrig
Lugna/ Galna? Galna! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar