Blog Archive

18 juni 2013

18 Juni

Så då har jag packat fram kläderna jag ska ha med mig ner till Öland, sen vet jag dock inte vilka mer grejer jag ska ha med mig. Kanske en bok eller två men det fixar jag lite senare för just nu orkar jag inte fixa mer, kan bara jobba med sådana saker i korta stunder sedan ledsnar jag på det. Känns lite konstigt att det är sista dagen hemma och jag kommer lämna datorn hemma eftersom jag inte kommer ha något internet där nere. Men ska bättra mig att blogga från mobilen.

Försöker komma upp till hundra likes på min facebook sida men folk är dåliga på att gilla så kom igen nu gott folk gilla min blogg på facebook, här har ni länken: https://www.facebook.com/MicaelaNorbergblogg
Glöm ej att sprida vidare och bjud in era vänner! 25kvar till 100 likes :D


Ikväll blir det också Speedway på Gubbis och som jag har längtat, Kotten ska med dit och det blir sista gången på minst 2 veckor jag ser henne. Fan vad jag kommer sakna henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar