Blog Archive

31 maj 2013

Haralds student

Grattis min underbara vän Harald, som idag tog studenten.

Är just nu på väg hem från hans student mottagning, detta innebär också att både han och Viktoria i höst troligtvis flyttar upp till Umeå för att plugga. Kommer sakna dem som fan men jag önskar dig all lycka till i framtiden! 

Jag har känt Harald i hela mitt liv och historien är ganska rolig. För sommaren 1994 skulle mina och hans föräldrar åka till Normandie men det kom två ungar istället. De berättade för varandra under en middag och då viste de inte om varandras nyheter om att de var med barn och skulle behöva skippa resan. 

Enligt mig ganska komiskt, Harald var dock planerad att födas dagen innan mig eller hur det nu var. Men istället blev det tvärtom jag kom ut den 28 juli och han den 29. 

Vi har varit många somrar på semester tillsammans och jag älskar honom som en bror! Visst vi kanske inte pratar eller ses så ofta men vi kommer alltid ställa upp på varandra oavsett vad! 

Så grattis Harald till studenten, jag är stolt över dig! Du är värd all lycka och framgång någon kan få❤❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar