Blog Archive

1 juni 2013

1 Juni - Sommar?

Då var Juni här igen då och vi har klarar av de 5 första månaderna av 2013 vilket har varit ett ganska jobbigt halvår. Dock har allting hittills fått ett bra slut men det är fruktansvärt att allt ska hända samma år jämt och ständigt. 

En bra nyhet är dock att pappas cancer är borta och att de fick bort allt när de opererade bort njuren på honom, nu är dock det så att han har en nerv i kläm så han har ont hela tiden. Det blir intressant hur läkarna ska lösa detta nya problem.

Min underbaraste Moster åkte in på sjukhus förra fredagen och det såg riktigt kritiskt ut men hon börjar nu åter komma tillbaka och bli bättre. Men på sjukhuset lär hon befinna sig ett tag till tyvärr men huvudsaken är att hon får den hjälp hon behöver.

Kan ju inte direkt påstå att Juni börjar speciellt bra när det är mulet väder ute men hellre att det är nu än när jag har slutat skolan och har fått sommarlov. Det får jag den 12 Juni och jag längtar som fan till dess, ska bli skönt med sommarlov och sen är det bara 1år kvar i gymnasiet. Vilket känns en aning tungt när alla mina jämnåriga vänner tar studenten i år. 

Ja det är ju en bra start för bloggningen i Juni hoppas jag lyckas hålla i detta men det lovar jag inget om för vad som helst kan hända och min hälsa går först :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar