Blog Archive

10 maj 2013

JOBB + Speedway + Hockey


Bild: Working at vm #hockey#icehockey#sweden#stockholm#neh#work#globen#worldschampionship
Bild: Eta train sleeeeep! Fuaaarkkk!

Bild: Träffade äntligen bästavännen idag ;) så jävla nice!!! :) <3

Har inte tid så ofta att skriva för jag har fullt upp med mitt liv just nu, står inne vid globen nu under ishockey VM och säljer supporter grejer. Där har jag spenderat mesta av min tid senaste veckan och kommer göra även nästa vecka. Jag får ju även chansen att se på ishockey när jag jobbar där det är en riktig fördel faktiskt.



Där har vi beviset att jag jobbar inne vid globen, det är riktigt kul faktiskt och jag har fått lära känna många nya vänner.





Igår efter jag jobbat färdigt så drog jag till Solna och Conrad för att hälsa på, det är alltid lika roligt att vara där. Han är sådan jävla positiv kille att man bara måste gilla honom. Han är så enkel att prata med och jag får även chansen att tänka om i vissa saker. Det är precis vad jag behöver ibland.

En finare människa får man leta efter, han ser allt så postivt att det blir lätt att umgås med han. Finns inga fel om man inte letar efter dem.







Har även under denna vecka fått besök av en av mina bästa killkompisar Christoffer som jag bara har snackat med via nätet innan. Men nu har jag fått träffa honom in real life och han är i Stockholm under helgen med sin tjej så fick även träffa henne idag en snabbis. Hon verkade vara en underbar tjej så jag förstår varför han älskar henne, hade vart kul att hänga lite mer med dem men det får ske en annan dag. Antagligen i sommar eftersom alla bor på olika håll :)



































I Tisdags så var det säsongstart på elitserien med matchen mellan Bajen - Dackarna, bajen förlorade ganska stort och en av dem som körde bäst i Dackarna var såklart snyggingen Fredrik Lindgren. Dessutom fick jag äntligen en ny bild tillsammans med honom för den enda jag har hemma är den som togs för typ 5år sen. Det är skönt att speedway säsongen är igång igen :)

Efter Speedwayn så blev det Amandas Studentskiva! Här kommer en bild från den:
Bild: Studentskiva igår! #party#collage#studentskiva#sjödal##amazing#fun#night

Lovar att skriva snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar