Blog Archive

22 apr. 2013

Sova dåra!!

Nu ska jag ta och sova hade jag tänkt mig men har så mycket i huvudet just nu att jag varken vet ut eller in! Önskar bara alla problem kunde försvinna men så enkelt är det dock inte. Men ska gå och prata med kuratorn imorgon för annars kommer jag explodera.

Det enda jag vill just nu är att fly, jag vill bort från verkligheten! Skull gärna dra tillbaka till Danmark. Men tyvärr så har jag ju skolan att sköta och allt annat i mitt liv. Läkaren på vuxen psyk skickade idag en remiss till heart center eftersom jag har ojämn puls. Något nytt att oroa sig för?

Kanske ska börja ta sömntabletter igen för sömn behöver jag om jag ska fortsätta orka kämpa!

Förlåt var tvungen att skriva av mig, god natt alla underbara läsare! Sov sött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar