Blog Archive

18 mars 2013

sammanfattning av senaste tiden del 1

Vet ej riktgt i vilken ände jag ska börja skriva i men om jag bara får till en bra start här med mina inledningsord så blir det nog bra.

Varje år åker vi ju upp till Idre och det gjorde vi även i år vilket var fantastiskt skönt och bara få komma bort ifrån allt. Pappa hade innan vi åkte upp vart på sjukhuset och röntgat magen då de hittat något på hans njure men det bekymrade vi väl kanske inte så jätte mycket när vi var där uppe. det var en fantastisk vacker vecka vi fick med bra väder dock blåste det mycket de tre sista dagarna men lite skit får man räkna med.

Men påvägen upp till Idre så stannade vi till i Rättvik på Bella Pizzeria som ägs av Alen och Almen Bibic pappa. Leksing som jag är var jag tvungen att ha pizzan som hette LIF-pizzan och jag hade även turen att träffa Alen.
 Se vilken fin bild jag fick, detta är bara några dagar innan han blir avstängd för att ha tagit strypgrepp på domaren vilket jag tycker bara är en massa jävla skit snack. Han la knappast händerna vid domarens hals med flit. Med den irritationen han hade så tänker man inte och det borde domarna veta. Trots det dömde diciplinämnden honom till två matcher avstängning + 1 match som omvandlades till böter.

Men om vi går tillbaka till själva pizzan så var det nog en av de godaste pizzerna jag ätit i hela mitt liv. Så om det är någon pizzeria i rättvik ni bör äa på så är det Bella Pizza.

Jag fick även en autograf av Alen men tyvärr ej av hans lillebror Almen som dock kom in smygande precis när vi skulle åka därifrån. Så nästa gång vill jag ha hans autograf. Redan när vi var där så fick vi veta att Alen och Almen skulle förlänga med Leksands IF ytterligare två år! Snacka om att vi har tur som har bröderna Bibic!





För att det inte ska bli för långa inlägg så avslutar jag detta inlägg och strax kommer ett nytt inlägg upp på bloggen. På återsende :)

Micaela

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar