Blog Archive

30 jan. 2013

Snart februari



Tänka sig vad tiden går snabbt nyss var det liksom 2012 och nu är vi snart inne i Februari 2013, det känns nästan lie sjukt. Men det gör absolut ingenting att tiden går fort för jag vill så himla mycket att det ska bli sommar och varmt nu. Är less på allt detta vita, gråa och mörka vädret fast nu vet jag ju att det ska bli minus grader igen i övermorgon så det är bara att försöka stå ut med det.

Skulle ha träffat Malin idag men hon hade tydligen fullt upp ändå så det blev inte så. Som vanligt så får vi skjuta upp när vi ska ses, inte konstigt att vi aldrig träffas för antingen är det jag som får förhinder eller så är det Malin. Saknar att ha henne i mitt liv faktiskt men ibland blir det såhär och jag hoppas bara vi kan hitta tillbaka till den vänskap vi en gång i tiden hade. För har så många underbara minnen med henne! Hon är toppen tjej och ovasett vad så älskar jag henne och hon kommer alltid vara som en syster för mig!
 
 
Nu kom farsan hem från jobbet, sitter vid deras dator då min fortfarande inte funkar så måste ta och fixa det så snart som möjligt. Ikväll blir det hem till moster min på syjunta typ fast ska bara vara med ett tag för tänkte försöka träffa Natalie och Sassa en snabbis när jag ändå är i Norsborg. Så då blir det nog en liten promenad eller något skulle ja kunna tänka mig.
 
 
Ni glömmer väl inte bort frågestunden va? - om ni har det så får ni en påminelse här och nu.

Tryck på själva frågestund så kommer ni till det inlägg som jag har frågestunden på, skriv en kommentar med din fråga. Ingen fråga är dum, så om du undrar något om mig ställ då frågan så får du svar på den :)
 
Svaren på frågestunden kommer till helgen så jag har tid att sitta och läsa, skriva och fundera ut på hur jag ska svara. Så två dagar till har ni chansen att fråga och glöm ej du får din blogg länkad om du nämner det namn samt bloggadress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar