Blog Archive

4 jan. 2013

Heron

God morgon!

Kom precis fram till heron och väntar nu bara på att Petra och Jenny ska komma. Jag är en aning tidig men gillar inte att komma försent.
Jenny och jag blev iallafall klara med samhället igår dock har jag kvar att göra en powerpoint till svenskan. Den tänkte jag försöka hinna med imorgon innan jag ska iväg på hockey. Har nu även räknat ut att jag hinner se JVM finalen innan jag ska in till globen.

Ikväll ska vi bort till några simföräldrar, och jag har valt att hänga med. Hade ändå inget annat för mig.

Funderar på att gå och kolla om Jennifer jobbar idag. Hon jobbar nämligen på XXL bygg och vildmark. Har inte träffat henne på väldigt länge så skulle vara kul att se henne!

Aja detta blev ett ganska långt inlägg för att vara från mobilen men har man inget att göra så har man inte. Fick iallafall sms från Jenny att de snart är här!
Hörs senare!
Ha en toppen dag, för här har vi iallafall fint väder!

1 kommentar:

  1. Sv: Jaa, det tycker jag absolut att vi ska göra :) Ska du hitta på något roligt i helgen då?? =) Kram!

    SvaraRadera