Blog Archive

2 jan. 2013

2/1

Vaknade nyss för andra gången idag, för var uppe vid åtta tiden för att se till att brorsan kom iväg ordentligt för han ska nämligen på träningsläger en vecka. Så nu har han dragit och det är väldigt lugnt och tyst här hemma faktiskt. Men efter att han hade åkt och jag fått i mig frukosten så gick jag och la mig igen för hade så himla ont i huvudet. Dock känns det lite bättre nu men jag känner mig inte hundra procenttig känner jag.
Visst är man vacker så här andra dagen på det nya året, ska försöka ta mig ut på en promenad senare idag men vi år väl se hur det går med den saken. Mamma trodde inte jag skulle komma ifrån soffan alls idag, så mycket tror mina föräldrar på mig ;) eller så känner de mig bara jävligt bra :)

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar