Blog Archive

1 jan. 2013

1/1



Efter många om och men så blev nyårs firandet roligt ändå, det slutade med att jag åkte hem till Natalies moster där vi hängde med hennes mamma, kusiner, moster och deras gäster. Det var riktigt mysigt faktiskt men jag började fira det hemma så åt middag hemma innan jag drog dit, där jag även sov kvar. Så fest blev det inte men kul hade vi ändå tycker jag iallafall, det var ganska skönt med en massa lugn och ro. Vi kom väl i säng vid kanske två, tre tiden sedan gick vi upp vid halv 10 kanske.
Har väl vart hemma sen tre tiden för vi kom inte på något och göra, sen var vi väl kanske lite små trött båda två. Tråkig som jag är så tog jag inga bilder från igår men men Natalie kanske har några så de kommer in senare. 

Så då har man gjort det första riktiga inlägget på 2013, fan vad duktig jag är. Ska försöka fortsätta blogg under 2013. Hoppas alla mina underbara läsare också hade en underbar nyårsaftons fest eller vad ni nu gjorde! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar