Blog Archive

30 dec. 2012

Suger fan

Ja har inget att göra imorgon på nyår så det blir väl att vara hemma och umgås med mamma och pappa och deras gäster. Önskar att det bara gick att spola förbi nyårsafton just nu och jag har idag köpt en blus som jag ska ha imorgon. Har ju även jobbat idag, människor är så otrevliga tycker jag iallafall.

Måste också ta och bädda sängen, hoppa in i en dusch samt sätta mamma iPad på laddning. Ja för iPad fick mamma i julklapp men det är jag som använder den mest just nu, ska fan spara pengar så jag kan köpa en egen. Så mycket lättare att spela spel på än mobilen samt bättre och lättare än datan.

Hur ska ni där ute fira nyår?
Några idéer om vad jag kan hitta på kanske?

Hörs senare!

1 kommentar:

  1. Sv: Tack så jättemycket, va glad jag blir!! :) och jaa, det vore riktigt roligt! Vart bor du?? =) Kram

    SvaraRadera