Blog Archive

31 dec. 2012

2012 - så var mitt år

2012 - Så var mitt år
Det har både varit bra och dåliga perioder 
Det har gått upp och ner
Nya saker har man lärt sig


  • Tyvärr så tog det under året slut mellan mig och Simon men den tiden vi hade tillsammans kommer jag aldrig glömma. Det var en helt fantastisk period och han kommer alltid ha en stor del i mitt hjärta men  det är nu dags att lägga det bakom mig och se fram emot nya förhållanden. Dock kommer det vara svårt att slå Simon men han kommer alltid var en viktig del i mitt liv trots att vi kanske inte snackar som vi gjorde förr.
  • Äntligen fick jag träffa Malin Messing och fick även lära känna Alice Axelsson vilket var något fantastiskt. Vänner som alltid finns där för en. Tacksam att man har fått lära känna dem och under 2013 få lära känna dem ännu mera.
  • Jag fick även lära känna en annan underbar människa, Victoria Strömvall som blivit tillsammans med min barndoms kamrat Harald. En helt underbar tjej som jag kom väldigt nära väldigt snabbt, vi hade mer gemensamt än vi trodde att vi skulle ha tror jag. Henne tänker jag då aldrig släppa och det hoppas jag att inte Harald heller gör.
  • Reste gjorde jag också under 2012 och då bland annat till Taize där jag fick lära känna många underbara människor som Mira, Hugo, och så många fler. Det stället älskar jag verkligen och troligtvis blir det att åka dit under nästa år också.
  • Sen var jag ju på Lag VM i speedway då jag på efterfesten hängde vid monsters fest och fick träffa snyggingarna Darcy Ward och Chris Holder.
  • Jag har ju även börjat jobba nu under 2012 och jag trivs som fisken i vatten på trampoolin. Har underbara arbetskollegor som jag kommit väldigt nära. Det är bra sammanhållning.
  • Varit junior ledare med de bästa har jag ju varit också, tack till alla de söta barnen som får mig att le samt ledarna och Anna dig kommer jag sakna under 2013.
  • Stått i bajenklacken på söder stadion med Linda och Isabella.
  • Myndig har jag blivit men det märks inte speciellt mycket för jag är mer larvig än någonsin :P haha.
Såklart är det mycket annat som har hänt men ska jag ta upp allt här så kommer det ta en evighet för mig att bli klar med inlägget! Tack för ett underbart 2012, alla inblandade! Ni betyder mycket för mig det vet ni!

3 kommentarer:

  1. jag va inte med på någon bild dissa du mig :) vännen från taize

    SvaraRadera
  2. sv: ja absolut :D gott nytt år gumman!
    kram

    SvaraRadera
  3. Jättekul att vi lärde känna varandra! Du är bäst <3

    SvaraRadera