Blog Archive

26 dec. 2012

Julen 2012 - Bilder!

Så då var julen äntligen över för detta år och det är ett år kvar till nästa gång ungefär inte ens det, egentligen för det har ju gått några dagar. Tänkte lägga ut lite bilder från julen eller det är bara julklappar, graven och grannen. Annars har det inte blivit så mycket bilder. 
Farmors fastrars grav!

Farfars grav

Farfars grav

När kusinen min kom blev det en jävla massa julklappar
som kom!


Grannen när julklapparna var utlagda :)



Trorsor fick jag två pack av min moster och morbror

Ljudbok med Fogelström av Veronica

Mormor tyckte jag behövde en Necsissär :)

Kusinen tycker jag ska börja diska tydligen

Äntligen något nytt att sy på :) av mormor

en pläd och en väska till!


En vacker handduk med mitt namn på av mormor


Pappa hade vart inne i någon kinesbutik och tyckte
att detta passade mig. Har ingen aning om vad det är.


Underställ till Idre :)

En prynads sak 

Hänga i grannen :)

Ett vackert hjärta från min underbara syster samt
arbetskollega Natalie! Den byter färg också!









Första säsongen av Förhäxad av underbara Natalie

Jenny gav mig en riktigt rolig julklapp

Detta innehöll den :P haha

Nya skidor av mamma och pappa

Modstriologin av brorsan

Även en termometer av lillebror

Pengar till en resa som är hemlig just nu som bara
några få vet. bland annat Mirjam :P

Farmor gav mig en spegel som förstorar med 5gånger
samt har ljus.

Biokort med 300kr på av farmor

En chocklad kaka av farmor

Jennifer, Sofia och Anders gav mig ett present kort på
300kr på XXL! 

Och Chocklad såklart :D

Ett vackert kort där det står att pengar blivit insatta !

Russin av farmor

Sådan där som man ska ha i skorna :) av farmor

alla klapparna :)


Tack för alla underbara julklappar det var alldeles för mycket i mina ögon men jag är väldigt tacksam ska ni veta! tack tack till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar