Blog Archive

11 nov. 2012

Plugga är inte min grej

Har nu försökt plugga och det går väl inte direkt jättebra men har iallafall svarat på första frågan på hemprovet jag har i psykologi. Men engelskan var svårare ska nog ta och be pappa om hjälp imorgon, för tror han fattar den bättre än jag. Känns som  jätte mycket plugg just nu och jag har ingen ork, vill bara ha jullov så hur ska jag någonsin klara av universitet eller högskolan?



Annars har det inte hänt mycket idag, känner mig bara allmänt seg i huvudet och kan inte tänka klart känner jag också. Har lyckats sätta mig ner och planera min vecka så jag får både in träning men också plugg och andra viktiga saker. Känner mig duktig faktiskt men nu gäller det att jag följer det för annars har jag ju gjort detta i onödan.

Hör av mig senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar