Blog Archive

11 nov. 2012

En underbar konstnär

Visst är dessa bilder helt fantastiska?
Dessa är gjorda av Mira Johansson glöm aldrig det namnet för hon kommer bli stor. För hon målar något så fantastiskt bra! Eller vad tycker ni?

Blev så förälskad i hennes stil att måla att jag bett henne att göra en sak åt mig. Men vad det är får ni se när det blir färdigt någon gång i framtiden för det är nämligen en hemlighet!

Erkänn att man blir avundsjuk för att man inte kan måla sådär fint, öskar jag också kunde det! Om inte Mira blir stor på det här så tycker jag det är konstigt för jag är helt förälskade och tycker det är hur fantastiskt vackert som helst!


På bilderna ser ni ju olika personer vet ni vilka det är?
Ni får även se hur hon gör steg för steg på två bilder.

Tack Mira för att jag fick visa hur underbart vackert du målar till alla mina läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar