Blog Archive

15 nov. 2012

Min vecka


Måndag: Då var jag ju inne i stan och träffade Victoria så äntligen har jag fått prata ur allt som jag behövde prata om. Vi käkade lite pizza och myste runt i gamla stan i mörkret, för vi promenerade faktiskt ganska mycket så man fick se mycket. Vi avslutade våran kväll tillsammans med att ta en varsin stark öl! Att vara 18 är livet!




Tisdag: Var jag först efter skolan på kontoret för ett möte med chefen som gick bra tror jag, innan jag drog vidare och träffade Nathalie som jag hängde på hem med. Så vi hade riktigt kul och fick även prata om lite allt möjligt med henne med. Har tur som har så fantastiska vänner som jag har.

Onsdag: Ja och igår då var jag ju på juniorerna och hade mina söta barn där och vi pysslade!

Där har ni det jag ej hunnit skriva om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar