Blog Archive

16 nov. 2012

God Morgon

Tagit en paus nu från mitt kogmed trainngs pass för att skriva detta inlägg för sen efter detta lär det bli att rusa fram. Klockan 11 ska jag vara i Haninge hos Sara är det tänkt men risken blir nog att jag kommer vara någon min försenad kanske men det gör nog ej så mycket. Har även hunnit med att duscha nu på morgonen för klev upp klockan åtta redan för att jag skulle hinna med allt för vet ju ej när jag kommer hem ikväll.
 Visst är man vacker nu på morgonen, haha! Nej har ej tid att slösa bort här har massor att göra, som att göra färdigt övningarna som är 6stycken till, sedan borsta håret och springa till bussen med mera :) Bloggar väl troligtvis från bussen om mitt mobilnät vill funka som jag vill idag!

Ha en bra dag! Det är skönt med studiedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar