Blog Archive

20 nov. 2012

20/11

Förlåt och jag ber om ursäkt för mitt grymt dåliga uppdatering av bloggen. Men har haft fullt upp de senaste dagarna och kommer ha hela denna vecka.

Sitter på bussen till skolan där jag inleder min dag. För klockan 12 ska jag befinna mig på segeltorps skolan för att lyssna på min fru Joannas föreläsning. Ska ju försöka få rektorn att bjuda henne till våran skola och då kan det vara bra om jag vet vad den handlar om. Dessutom ska det bli helt underbart att träffa henne. Hon har ju en stör plats i mitt hjärta även om vi aldrig träffats. Men vi har pratat mycket i telefon, sms, face och msn.
Spana in hennes blogg http://domkallarmighannes.com
Den är helt fantastisk!! <3

Hörs senare

1 kommentar:

  1. Hej,
    haft en bra dag?
    Din blogg är jätte fin, kolla gärna in min, kram

    SvaraRadera