Blog Archive

15 sep. 2012

Lördag kväll

Ska snart gå upp och sätta mig hos mamma för att ha lite lördagsmys och se på en film tillsammans innan jag ska hoppa i sängen för att sova. Just nu saknar jag en viss person väldigt mycket, önskar att den person var här med mig just nu men tyvärr så är det ju inte så. Kommer nog aldrig bli så heller men jag hoppas verkligen att det kan ske.....  Det går i perioder då jag tycker det är mer eller mindre jobbigt och idag är en sådan dag då jag tycker det är väldigt jobbigt. Så ska bli skönt att få mysa med mamma och brorsan framför tv:n.

Filmen vi ska se på är " En Prins i New York" och det är mamma som valt film, har faktiskt aldrig sätt den så  har ingen aning om vad den handlar om. Så då kan jag lika gärna se på den istället för att sitta ensam i mitt eget sovrum och deppa.

Imorgon blir det först lite grejer med brorsan, sedan iväg in till stan med Stina och därifrån till Haninge för att hjälpa Anna med hennes simskolebarn. Hör av mig lite senare antar jag :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar